Op deze pagina vindt u informatie over ondersteuning en garantie afhandeling voor uw Synology product icm. WarrantyCare Basic. Klik hier voor de algemene voorwaarden en verzend informatie.
Ondersteuning
Een Synology NAS is zeer gebruiksvriendelijk, maar tegelijk zo vol mogelijkheden, dat het zomaar kan voorkomen dat u ergens niet uitkomt. Hieronder vindt u een overzicht van informatiebronnen die u op weg kunnen helpen. Komt u er nog niet uit dan kunt u contact met ons opnemen.
1. Veelgestelde Vragen (FAQ)
Op de Nederlandse website van Synology vindt u een heel handig overzicht met veelgestelde vragen. Zoals de naam al zegt worden hier de meest voorkomende vragen beantwoord, dus kijk daar eerst even: Synology FAQ.
2. Synology-Forum.nl
Vindt u het antwoord niet bij de veelgestelde vragen, dan kunt u ook ons Nederlandstalige Support Forum raadplegen. Veel vragen zijn hier al beantwoord (gebruik dus zeker de zoekfunctie even), en staat uw vraag er nog niet tussen, dan kunt u hem daar stellen. Ga naar Synology-Forum.nl.
3. Synology Wiki
Naast de veelgestelde vragen is er nog de Wiki. Deze is engelstalig, maar bevat een enorme hoeveelheid informatie en is dus zeker een goede plek om even te kijken als u ergens niet uit komt. Ga naar de Synology Wiki.
4. Vraag het ons via een ticket
Indien u een Synology met WarrantyCare heeft aangeschaft dan kunt u gratis gebruik maken van ons ticket systeem. Tickets worden op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 doorgaans binnen 4 uur beantwoord. Ga naar het ticket systeem.
5. Bel ons
Naast de bovenstaande gratis opties kunt u ons ook bereiken op 0900-WARRANTY (0900-9277, 0,80 cent per minuut met een maximum van 40 euro per gesprek).
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:30 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00.
Zorg ervoor dat u toegang heeft tot uw PC/MAC en uw Synology zodat wij u snel en doeltreffend kunnen helpen. Tijdens het gesprek kunnen wij eventueel gebruik maken van Teamviewer om met u mee te kijken of te assisteren. U kunt Teamviewer hieronder kosteloos downloaden. Kies dan de versie “Voor de spontane klant” voor uw besturingssysteem (PC / MAC / Linux).
[rule_top]
Defect product melden (Garantie/RMA)
Heeft u het vermoeden dat uw product met WarrantyCare defect is? Maak dan een ticket aan in ons ticket systeem. Tickets worden tussen 09:00 en 17:00 doorgaans binnen 4 uur beantwoord.
Is uw Synology daadwerkelijk defect dan krijgt u van ons retour instructies. Wij zorgen dat het probleem dan zsm. verholpen wordt.